کالای خواب

تفاوت تشک فنر متصل و تشک فنر منفصل

تفاوت تشک فنر متصل و فنر منفصل

تشک‌های فنری یکی از انواع تشک‌ها است که محبوبیت بسیاری در میان مردم به واسطه نرمی و راحتی آن دارد. این نوع از تشک‌ها به دو نوع اصلی فنر متصل و فنر منفصل تقسیم می‌شود. در این مقاله قصد داریم تفاوت اصلی این دو نوع تشک را بیان کنیم تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

تشک فنر متصل

تشک فنر متصل از تکنولوژی‌های قدیمی تشک فنری است که همین موضوع سبب قیمت کمتر این نوع تشک‌ها و فروش بیشتر شده است. در این نوع تشک ها فنر از فنرهای کربنی استفاده شده‌است که در کل تشک به شکل یک ساختمان به هم گره خورده‌اند. فنرها به یک دیگر متصل هستند و فشار وارده به هر قسمت از سطح تشک در کل تشک پخش می‌شود. در نتیجه در صورت تکان خوردن بر روی تشک کل تشک تحت تأثیر قرار گرفته و حرکت می‌کند؛ این موضوع در تشک‌های دونفره به واسطه حضور دو نفر بروی تشک بیشتر نمایان می‌شود. در این نوع از تشک‌ها از فنر بونل استفاده می‌شود. به همین جهت به نام تشک فنر بونل نیز معروف هستند.

این نوع تشک ها در مقایسه با دیگر تشک‌ها نرمی بیشتری دارد و برای افرادی که دارای مشکلات کمر هستند مناسب نیست که علت آن این است که قسمت های مختلف تشک با هم فرو می رود و زیر کمر و ستون فقرات خالی می‌شود و به آن آسیب می‌رساند. اگر قصد خرید این نوع تشک را دارید می توانید به بخش فروشگاه سایت مراجعه کنید. در فروشگاه آروین تشک، سه مدل تشک فنر متصل قابل سفارش هستند. برای خرید این نوع تشک‌ها، به صفحه خرید اینترنتی تشک فنر متصل مراجعه کنید. برای آشنایی با تشک‌های فنر منفصل با ادامه مطلب همراه ما باشید.

تشک فنر منفصل

تشک‌های فنر منفصل تکنولوژی جدیدتر تشک‌های طبی فنری هستند. در ساختار این دسته از تشک‌ها، هر فنر به صورت جداگانه در محفظه‌ای پاکتی شکل قرار دارد. به همین دلیل به این نوع از تشک‌ها، تشک فنر پاکتی نیز گفته می‌شود. این ویژگی، باعث می‌شود که فنرها به صورت جداگانه حرکت کنند و از همین جهت نیز در تشک‌های فنر منفصل بر خلاف تشک‌های فنر متصل، تکان و تحرک در یک سمت تشک، باعث تکان خوردن کل تشک نمی‌شود و به همین دلیل برای استفاده زوجین بسیار مناسب هستند. علاوه بر آن، حرکت کردن هر فنر به صورت جداگانه، باعث حمایت از ستون فقرات، گردن و انحناهای بدن می‌شود. دیگر ویژگی مثبت این نوع تشک‌ها، وجود فضایی هرچند کم بین فنرها است که باعث می‌شود هوا به خوبی درون تشک جریان یابد و رطوبت از تشک خارج شود.

ساختار تشک فنر منفصل

در فروشگاه اینترنتی آروین تشک، سه مدل تشک فنر منفصل یا فنر پاکتی قابل سفارش هستند. برای مطالعه بیشتر در مورد جزئیات لایه‌ها و مقایسه تشک‌ها با یکدیگر به صفحه خرید اینترنتی تشک فنر منفصل مراجعه کنید.

سوالات و نظرات خود در مورد ساختار تشک‌های فنر متصل و فنر منفصل و تفاوت آن‌ها با یکدیگر، را در قسمت نظرات بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *